7.8.2017

My Latest Purchases x 7

Mä taisin jossain kohtaa lupailla pientä ostospostausta ja here we go. Joka ikinen viime aikoina hankittu juttu, on päässyt niin kovaan käyttöön, että ei voi muuta kuin ihmetellä, että milloin musta tuli näin hyvä ostosten teon suhteen. Hah. Kai sitä vanhemmiten rupee oikeasti tajuamaan, mikä on se oma juttu ja mikä ei ja ne hutiostokset todellakin jää sinne kauppojen hyllyille. Nyt oon yrittänyt metsästää täydellisiä vaaleanpunaisia tennareita ja kyllä, kahdet on lähteneet palautukseen ja yhdet on tulossa postissa. Mutta kun mä haluan ne just eikä melkein täydelliset! Mitä sitä keskinkertaisia ottamaan kotio pölyyntymään. Ja nyt, höpinät sikseen ja aiheeseen!

ostoksia 1

Pystyraita, ah mikä rakkauden kohde se onkaan. Täydelliset pystyraitaset shortsit mä tilasin Zarasta. Ja jälleen kerran pitää kehua toimitusta. Tasan kolme päivää ja tuote oli kotiovelle asti toimitettuna kauniisti silkkipaperiin käärittynä. Zaran toimituksesta maksaa mielellään sen muutaman euron! Näissä on vyötäröllä ihana solmittava rusetti ja paperbag -vyötärö. Eli just kaikki täydellisyydet yhdistettynä samoihin shortseihin. Materiaalikin on vähän paksumpaa ja ryppyyntymätöntä! Näistä ei voi muuta kuin tykätä. 

ostoksia 2 
Mä olin jo pitkään etsinyt jotain nättiä pinetä penaalia laukussa mukana kannettavaks. Kaikki kynät, kun tuppaa olemaan aina ympäri ämpäri laukkua ja hukassa. Zalandolta laitoin tilaukseen alesta tän ihanan vaaleanpunaisen Ted Bakerin pienen penaalin. Niin nätti ja tonne mahtuu just kaikki tarvittava!

ostoksia 3 
Zalandon tilauksen mukana tuli myös tää Onlyn khakin vihreän kevyen trenssin. Niin ja mä omistan tasan tän saman takin myös mustana. Tää malli on vaan just täydellisen rento ja ihanan kevyt kesään. Vielä kun onnistuis metsästämään syksyn viileämpiä ilmoja varten sen paksumman luottotrenssin.

ostoksia 4 
Niken Air Force 1  -kengistä mä olin jo haaveillut pidemmän aikaa. Niin simppelit ja nätit tennarit. Mä oon kulkenut pelkissä Addun Superstareissa viime talvesta lähtien lähes joka päivä, joten ajattelin, että ehkä mä tartten niiden rinnalle jotain muutakin. Nää kengät menee oikeastaan asun kuin asun kanssa ja mikä tärkeintä, nää istu mun jalkaan ihan törkeen hyvin. Harvat kengät tuntuu jalassa näin hyvältä heti ekasta käyttökerrasta lähtien.

ostoksia 5

Addu -fani ilmottautuu... Nää onkin mun blogin puolella tainneet vilahtaa pariinkin otteeseen, mutta ajattelin silti haluavani sisällyttää nää tähän postaukseen. Adidakset kolmiraita -treenitrikoot lähti mun matkaan Intersportista ja Adidaksen hupparin tilasin Zalandon alesta. Molemmat ihan supermukavia päällä ja miellyttää ainakin tän Addu -fanin silmiäkin. Niin ihanat! Just täydelliset kotihengailuun ja trikoot on päässeet monen montaa lenkkiäkin kuin myös jumppatuokiota piristämään.

ostoksia 6

Mä sain jostain alkukesästä päähäni, että mä tartten pienen hempeän vaaleanpunaisen laukun mun elämään. Ja todellakin, se täydellinen yksilö löytyi Onlylta. Kivaa vaihtelua niille mustille pikkulaukuille ja onhan toi mielettömän kaunis kultaisine yksityiskohtineen. 

Ootteko te tehneet hyviä ostoksia viime aikoina ja mitäs tykkäsitte näistä? Ja oikein ihanaa viikonalkua jokaiselle! ♥

12 kommenttia:

  1. Ihania ostoksia, kotiuttaisin itsekkin mielelläni nämä kaikki :'D <3

    ♥ JennyJanette

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Oon kyl niin supertyytyväinen näihin kaikkiin! ♥ :)

      Poista
  2. Ihania ostoksia kaikki! Pitääkin mennään metsästämään itselleni tuollaisia pystyraitakuvioisii shortseja... Ne näyttää älyttömän kivalta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja heii, ei muuta kuin nenä kohti zaraa! :D

      Poista
  3. Ihania ostoksia :) Jos mulla olisi vähän enemmän rahaa, voisin itsekin ostaa näistä kaikki. Etenkin tuon Ted Bakerin penaalin! ♥

    http://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Toi Ted Bakerin panaali on kyllä niiin täydellinen! Ei vois ihanempaa penaalia olla. ♥

      Poista
  4. Oi miten kivoja ostoksia olet tehnyt, tuo vaaleanpunainen laukku on aivan ihana <3 Kivaa tiistai iltaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Vaaleanpunainen tekee kaikesta niin ihanaa! :)

      Poista
  5. Love that cosmetic bag!
    I`m following your blog with a great pleasure via GFC
    Please follow me back - Sunny Eri: beauty experience

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks a lot! I use that bag for my pencils. They fit there perfectly! :) I will check you blog! :)

      Poista
  6. Aivan ihana toi laukku! Mä oon kanssa koko kesän yrittänyt etsiä vaaleanpunaista laukkua, mutta en ole vielä löytänyt sitä täydellistä yksilöä... :D

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ei muuta kuin Zalandolta tilaamaan samanlainen! Ja siellä muuten oli muitakin ihania vaaleanpunaisia laukkuja. ;)

      Poista